onsdag den 25. januar 2012

Av..


...hvor gør det ondt indeni.

X er sød og gør hvad han kan for at få styr på sine ting.
Men jeg er helt igennem udmattet og ked af det -  og er begyndt at foretage mig ting, som slet ikke gør noget bedre.


Det er som om det hele bliver vendt indad nu - lige som jeg gik og troede, jeg var i stand til at se det som noget uden for mig selv, er det blevet til giftige følelser og billeder indeni. 
Følelser, som holder mig vågen om natten og fylder hele min dag med tårer og håbløshed. 


Mit sind flyder over af destruktive tanker og det resulterer i ikke gennemtænkte udtalelser, som skubber os endnu længere fra hinanden.

Er nu nået til Googles billedresultater i min søgen efter en vej ud af - eller igennem - dette forbandede mareridt....



Billedet er lånt fra hjemmesiden http://www.gadeniveau.dk/2009/10/utroskab/



Tadaaa! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar