fredag den 13. januar 2012

Hvad blev der af respekten?

.....for ikke at tale om søstersolidariteten?

Hvad sker der for, at pigen, som eftersigende er et godt menneske(!), kan finde på at være sammen med en fyr velvidende, at han har en kæreste?

Han har muligvis ført an og været ikke så lidt charmerende, men come on for helvede.. Jeg kommer aldrig til at forstå det. 

Bad om navnet på hende aka firmakussen i dag. 
Fik det på en sammenfoldet post-it og det krævede tilløb og et par smøger før jeg kunne kigge på den...og sætte ild til den. 

Havde googlet mig frem til to kandidater fra kontoret og på sedlen stod selvfølgelig navnet på den pæneste. Fuckingfuck! 
Men nu ved jeg det og sådan skulle det være.

Jeg ved også, at hun formentlig fortryder. At hun har sagt, at hun ikke håber, det har ødelagt for meget herhjemme (really?!). 
Forsøger at fokusere på den lille smule medmenneskelighed, der ligger i det udsagn.......pfff!!!


/ Y

Ingen kommentarer:

Send en kommentar